İstanbul Üniversitesi AUZEF AYAY 2015-2016 Sağlık Hizmetleri Dersi Pdf ve Pptx

Reklam Alanı Sağlık Hizmetleri 2015-2016 Güz Dönem Dersi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi (AUZEF) Acil Yardım ve Afet Yönetimi (AYAY) Bölümü 2015-2016 öğretim yılı Sağlık Hizmetleri Pdf. ve pptx

2015-2016 eğitim öğretim yılı ders içerikleri ile 2016-2017 eğitim öğretim yılı ders içerikleri farklılık gösterebilir.

Bu değişiklikler FETÖ terör örgütü operasyonu kapsamında veya değişik nedenlerden dolayı görevinden uzaklaştırılan öğretim görevlileri ve yerlerine gelen yeni öğretim görevlilerinin kullandığı kaynakların farklılıklarından dolayı oluşabilir.

Bu başlık altında sizlere sunulmuş olan Sağlık Hizmetleri dersine ait pdf ve pptx (power point sunum) 2015-2016 eğitim öğretim yılına aittir. Yeni dönem pdf si yayınlandığında yine cokbiliyo tarafından sizlerle paylaşılacaktır.








Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »

Lütfen görüşlerinizi Bizimle paylaşın